Polaris - slanje e-mailova i biltena
Razlozi zbog kojih newsletter ili e-mailovi nisu stigli do željenih primatelja mogu biti različiti. Najvjerojatniji razlozi su navedeni ispod.
Konfiguracija korisnikovog profila
Za ispravno primanje newslettera ili e-mailova profil korisnika mora biti ispravno konfiguriran.
Privatna ili poslovna e-mail adresa mora biti važeća.
- Konfigurirana standardna e-pošta mora biti važeća
- Mora biti omogućena komunikacija putem e-pošte
- Primanje newslettera i e-mailova od kluba, distrikta itd. mora biti omogućeno.
- Mora biti postavljen željeni jezik korisnika
Ako jedan od gore navedenih uvjeta nije ispunjen, Polaris NEĆE ovog korisnika smatrati primateljem biltena ili e-pošte.
Slanje newslettera ili e-maila
Postoje dva načina za slanje biltena ili e-pošte:
- Distrikt/klub šalje samo jednu e-poštu, na jednom jeziku,svima. U tom slučaju prilikom slanja moraju biti odabrani SVI mogući jezici. Ako je odabran samo francuski, primatelji čiji preferirani jezik nije francuski neće primiti e-poštu. Gornje upozorenje služi u tu svrhu.
- Distrikt/klub šalje jednu e-poštu po jeziku. U tom slučaju morate odabrati jezik željenih primatelja.
Status poslane e-pošte
-
Hard Fail
= e-pošta se ne može isporučiti (mnogi razlicitih razloga). Obično je problem adresa primatelja koja je neaktivna ili odbija da prihvati email. -
Soft Fail
= privremeni tehnički razlog zašto se e-pošta ne isporučuje primateljskom poslužitelju pošte (mnogo mogućih razloga). Obično je pošiljatelj privremeno na crnoj listi. -
Odbijena
= e-pošta se ne može isporučiti u korisnički poštanski sandučić ili je korisnik odbio poruku (mnogo mogućih razloga).
U oba slučaja pošiljatelj (Polaris) će pokušati nekoliko puta ponovno poslati poruku nakon nekog vremena. Broj ponavljanja i timeout ovise o konfiguraciji i prilično su složeni.
Imajte na umu da će Polaris slati vaše e-poruke samo primateljima čije postavke to dopuštaju.
Oprez! Filteri! Filteri su jedan od razloga da email zavrsi kao SPAM(nezeljena posta).